پالایش آب طراح و سازنده دستگاه های تصفیه آب

 پالایش آب طراح و سازنده دستگاه های تصفیه آب

پالایش آب طراح و سازنده دستگاه های تصفیه آب

آنچه که در مورد انتخاب یک سیستم تصفیه آب مناسب جهت استفاده در مصارف دام و طیور اولویت دارد، کنترل آلودگی های احتمالی همچنین افزایش کیفیت آب با کاهش میزان TDS موجود در آب می باشد، لازم به ذکر است که بهترین گزینه ای که برای بهره گیری در این صنعت حساس توصیه شده است، استفاده از دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس (RO) می باشد .

 با استفاده از این روش می توان مزه تلخی، شوری و در کل میزان TDS (مجموع جامدات محلول در آب) را کاهش داد و همچنین نسبت به نوع مصرف، میزان املاح را به حد استاندارد و مطلوبی تنظیم نمود تا در مصارف مختلف دام و طیور مانند فارم های مرغداری، پرورش شتر مرغ و دامداری با خیالی آسوده بهره برداری کرد.

<a href=پالایش آب طراح و سازنده دستگاه های تصفیه آب" width="440" height="263" />

استفاده از دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس یا آب شیرین کن به دلیل تولید آبی مطلوب، بهداشتی و استاندارد مورد تایید بسیاری از متخصصین و پزشکان دام و طیور در این حوزه قرار گرفته است از آنجا که محصولات شرکت پالایش آب  از نظر کارایی کاملا تفکیک شده هستند، کارشناسان و طراحان این شرکت با علم و تجربه بسیار بالا در این زمینه، با در نظر گرفتن تمامی جوانب احتیاطی و با استفاده از تجهیزاتی ایمن برای مصارف دام و طیور پیش بینی نموده اند و بهره گیری از این تکنولوژی را بسیار آسان نموده اند.

محصولات DESA به طوری طراحی شده اند که می توان چندین نوع آب را از نظر کیفیت برای انواع مصارف بدون هیچگونه تغییری استفاده نمود.

شرکت فنی مهندسی پالایش آب  مفتخر است در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس (آب شیرین کن) برای تامین آب مورد نیاز موجودات زنده بالاترین دقت را از نظر انتخاب تجهیزات و نوع متریال به عمل آورده و در این زمینه مصرف کنندگان زیادی را در سراسر کشور، تامین نموده است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.